Szállítás és fizetés

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS AZ ORSZÁG TELJES TERÜLETÉN BELÜL

Elsőbbségi küldeményként adjuk fel csomagjainkat, ami azt jelenti, hogy a futárszolgálat már 2-5 munkanapon belül házhoz is viszi az elkészült rendelést.

A rendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, valamint nyomon követheti rendelését közvetlenül szállító partnerünkön keresztül is

Rendeléskor megadhatók a kiszállítással kapcsolatos adatok a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb).

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Házhozszállítás futárszolgálattal-utánvéttel: 1900 ft

Szállítás egyéni vásárlók esetében 15000 ft felett ingyenes.

Szállítás kereskedői vásárlók esetében 65000 ft felett ingyenes.


GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Amikor összekészítettük a megrendelését, e-mailben értesítést küld Önnek a GLS, hogy a következő munkanapon csomagja érkezik. A kiszállítás reggelén kb. 8 óra körül e-mail és SMS értesítést kap a futár és a központi ügyfélszolgálat telefonszámával, a csomagszámmal és az utánvét összegével, hogy melyik az a 3 órás időintervallum, amikor a futár megérkezik.

Amennyiben aznap nem sikerül az átvétel, úgy e-mailben értesítést kap a futárcégtől, amiben rendelkezhet a csomag további átvételét illetően. A kiszállítást 3 alkalommal próbálja meg a GLS, ha nem sikerül, a csomagot visszaszállítja hozzánk.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Amennyiben bármilyen problémába ütközik a szállítás kapcsán, kérem hívja a szerződött logisztikai partnerünk, a GLS, Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphat pontos információkat.

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TELEFONSZÁMOK

GLS: +36-29-886-700
A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 között érhető el.

FIZETÉSI MÓDOK

KÉSZPÉNZES,VAGY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS A FUTÁRNÁL – UTÁNVÉT